Başarılı olmasam bile sürekli video çekip youtubeye atardım heralde o yıllara dönsem, veya öğrenciyken boşa çok para harcadım sürekli gram altın alırdım fazla paramla, kesinlikle oturup ingilizce kelime çalışırdım ve yurt dışı bağlantı kurmaya çalışırdım sanırım.