• 19-03-2025, 17:44:24
    #1
    Sabahtan beri internet sıkıntısı yaşıyorum ( sosyal medya değil ) bir çok siteye erişimim kesiliyor zaman aşımından. Hiç bir işimi yapamadım doğru düzgün desem yeridir, bir günüm boşa geçti. Saatler bile önemliyken günümüz ekonomisinden kaybolan günümün karşılığını kim verecek bilmiyorum.

    Sormak istediğim soru bunun yasal bir dayanağı var mı? Benim parasını verip aldığım hizmeti hangi gerekçeyle yavaşlatıyorlar. Uluslar arası hukukta bunun bir yeri yok mu?

    Lütfen siyasi yorum yapmayalım, sadece avukat yada bilgili biri varsa bu sorunun cevabını almak istiyorum.
  • 19-03-2025, 17:47:41
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Her şey hukukla mı işliyor ki bunu da hukukuna uygun işlesinler hocam kâğıt üzerinde haklı olsanızda netice değişmez genel sorun mevcut şuan internet ağlarında
  • 19-03-2025, 18:14:24
    #3
    Ben de anlamıyorum bunu. Hayat siyasetten ibaret değil. Hepimiz zar zor geçinerek çalışıyoruz ve bir sabah en büyük hakkımız elden alınıyor.

    Zaten yapılan operasyon sonrası kur, borsa uçtu düştü derken bir de iş hakkımız elimizden alınıyor.
    • ZINKKK
    ZINKKK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-03-2025, 18:21:09
    #4
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahtan beri internet sıkıntısı yaşıyorum ( sosyal medya değil ) bir çok siteye erişimim kesiliyor zaman aşımından. Hiç bir işimi yapamadım doğru düzgün desem yeridir, bir günüm boşa geçti. Saatler bile önemliyken günümüz ekonomisinden kaybolan günümün karşılığını kim verecek bilmiyorum.

    Sormak istediğim soru bunun yasal bir dayanağı var mı? Benim parasını verip aldığım hizmeti hangi gerekçeyle yavaşlatıyorlar. Uluslar arası hukukta bunun bir yeri yok mu?

    Lütfen siyasi yorum yapmayalım, sadece avukat yada bilgili biri varsa bu sorunun cevabını almak istiyorum.
    r10 ve benzeri heryere girerken kaç saniyede giriyosun şuan
  • 19-03-2025, 18:22:59
    #5
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 ve benzeri heryere girerken kaç saniyede giriyosun şuan
    Saniye olarak zaman tutmadım ama normalden yavaş özellikle mobil kısmı çok kötü.
  • 19-03-2025, 18:26:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İşimiz zor ekonomik açıdan daha kötü günler bizi bekliyor. umarım geri adım atarlar...
  • 19-03-2025, 18:32:00
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de anlamıyorum bunu. Hayat siyasetten ibaret değil. Hepimiz zar zor geçinerek çalışıyoruz ve bir sabah en büyük hakkımız elden alınıyor.

    Zaten yapılan operasyon sonrası kur, borsa uçtu düştü derken bir de iş hakkımız elimizden alınıyor.
    Tek derdim bu zaten diğer tarafını artık boş verdim.
    Yurtdışı çalışıyorum gel adama anlat durumu ingilizce tıkanıyor bir yerden sonra anlatırken. Muhtemelen bahane sunduğumu düşünüyorlardır