Sabahtan beri internet sıkıntısı yaşıyorum ( sosyal medya değil ) bir çok siteye erişimim kesiliyor zaman aşımından. Hiç bir işimi yapamadım doğru düzgün desem yeridir, bir günüm boşa geçti. Saatler bile önemliyken günümüz ekonomisinden kaybolan günümün karşılığını kim verecek bilmiyorum.
Sormak istediğim soru bunun yasal bir dayanağı var mı? Benim parasını verip aldığım hizmeti hangi gerekçeyle yavaşlatıyorlar. Uluslar arası hukukta bunun bir yeri yok mu?
Lütfen siyasi yorum yapmayalım, sadece avukat yada bilgili biri varsa bu sorunun cevabını almak istiyorum.
Bu durumun yasal bir dayanağı var mı?
6
●436
- 19-03-2025, 17:47:41Her şey hukukla mı işliyor ki bunu da hukukuna uygun işlesinler hocam kâğıt üzerinde haklı olsanızda netice değişmez genel sorun mevcut şuan internet ağlarında
- 19-03-2025, 18:14:24
- 19-03-2025, 18:21:09r10 ve benzeri heryere girerken kaç saniyede giriyosun şuanZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2025, 18:22:59Saniye olarak zaman tutmadım ama normalden yavaş özellikle mobil kısmı çok kötü.Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2025, 18:32:00Tek derdim bu zaten diğer tarafını artık boş verdim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışı çalışıyorum gel adama anlat durumu ingilizce tıkanıyor bir yerden sonra anlatırken. Muhtemelen bahane sunduğumu düşünüyorlardır