Ben de anlamıyorum bunu. Hayat siyasetten ibaret değil. Hepimiz zar zor geçinerek çalışıyoruz ve bir sabah en büyük hakkımız elden alınıyor.
Zaten yapılan operasyon sonrası kur, borsa uçtu düştü derken bir de iş hakkımız elimizden alınıyor.
Tek derdim bu zaten diğer tarafını artık boş verdim.
Yurtdışı çalışıyorum gel adama anlat durumu ingilizce tıkanıyor bir yerden sonra anlatırken. Muhtemelen bahane sunduğumu düşünüyorlardır