ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahtan beri internet sıkıntısı yaşıyorum ( sosyal medya değil ) bir çok siteye erişimim kesiliyor zaman aşımından. Hiç bir işimi yapamadım doğru düzgün desem yeridir, bir günüm boşa geçti. Saatler bile önemliyken günümüz ekonomisinden kaybolan günümün karşılığını kim verecek bilmiyorum.

Sormak istediğim soru bunun yasal bir dayanağı var mı? Benim parasını verip aldığım hizmeti hangi gerekçeyle yavaşlatıyorlar. Uluslar arası hukukta bunun bir yeri yok mu?

Lütfen siyasi yorum yapmayalım, sadece avukat yada bilgili biri varsa bu sorunun cevabını almak istiyorum.
r10 ve benzeri heryere girerken kaç saniyede giriyosun şuan