• 08-03-2025, 17:49:00
    #46
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah’ın emanetidir diyorsun. Kime emaneti mesela? Köpekler tarafından öldürülenlere emanettir güzel kardeşim. İnsan öldükten sonra ne emaneti? Allah göstermesin 2-3 yaşındaki çocuğunuz köpekler tarafından vahşice saldırıya uğrarsa o zaman cümleyi tekrar kurarsınız.
    Allahın bize emanetidir demişim, kime diye soru soruyorsun, bak orda yazıyor, 'Bize'.. Köpeğin birisini öldürmesi, köpeğin suçu değil insanların suçudur, toplumun suçudur, icraatın suçudur.

    Ormana gittiğinde aslanın önüne atlarsan, doğası gereği sen öldün. Aslanların hepsini öldürelim ozaman, insanlık ne yapıyor, koruma alanı oluşturuyor, kafesler yapıyor.

    Sen sokaktaki eziyet çekmiş, sokağa atılmış, hastalanmış köpeğin, birisini öldürdüğü zaman suçu köpeğe atarsan bu senin dar bakış açındır.

    Köpekler bu dünyaya birilerini öldürmek için yaratılmadı, anladın mı? Anlamadıysan bi sonraki postta devam ediyim.
  • 08-03-2025, 18:47:10
    #47
    alatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahın bize emanetidir demişim, kime diye soru soruyorsun, bak orda yazıyor, 'Bize'.. Köpeğin birisini öldürmesi, köpeğin suçu değil insanların suçudur, toplumun suçudur, icraatın suçudur.

    Ormana gittiğinde aslanın önüne atlarsan, doğası gereği sen öldün. Aslanların hepsini öldürelim ozaman, insanlık ne yapıyor, koruma alanı oluşturuyor, kafesler yapıyor.

    Sen sokaktaki eziyet çekmiş, sokağa atılmış, hastalanmış köpeğin, birisini öldürdüğü zaman suçu köpeğe atarsan bu senin dar bakış açındır.

    Köpekler bu dünyaya birilerini öldürmek için yaratılmadı, anladın mı? Anlamadıysan bi sonraki postta devam ediyim.
    Ne anlatıyorsun sen hocam. Aslanın bulunduğu ormana gidersem suç benim. Sokakta yürürken köpek saldırmasında da suç benim öyle mi? Vallahi şaşırmışsınız.
  • 08-03-2025, 19:50:48
    #48
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne anlatıyorsun sen hocam. Aslanın bulunduğu ormana gidersem suç benim. Sokakta yürürken köpek saldırmasında da suç benim öyle mi? Vallahi şaşırmışsınız.

    Senin belliki üslubun bozuk, biz daha şaşırmadık Allah'ta seni şaşırtmasın. Ben sana tekrardan anlatıyım değerli kardeşim,
    Aslan örneği afaki bir örnek, daha bir çok ormanın yerleşke olmamasından kaynaklı. Ordaki söylem sokak hayvanlarının belli bir düzende tutulması, korunması, çitlerin arkasına geçilmesi. Sokağa atılan, işkence gören, uyuz hastalığına yakalanan hayvanın sorumlusu sana bişiy yaparsa sensin demedim, bu yönetimin hatasıdır. Buna kaynak ayırıp bu hayvanları kısırlaştırıp koruma altına alıcaksın. Köpeği al besle salla sokağa sonra hayvan suçlu öylemi ? Hayvana vur, dayak yesin saçma sapan insanlar tarafından orda burda işkence görsün, sonra hayvan suçlu öylemi ? Vay babam vay.
  • 08-03-2025, 20:04:35
    #49
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Onlarda birer canlı evet ama saldırı ve ölüm haberlerini gördükçe insanın ayarları kaçıyor... Umarım bir çözüm bulurlar.
  • 08-03-2025, 20:20:05
    #50








    Hepsi sahiplenilmiştir. @sametemirze; Gel bişiy yapmazlar değerli kardeşim.
  • 08-03-2025, 20:22:16
    #51
    alatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle








    Hepsi sahiplenilmiştir. @sametemirze; Gel bişiy yapmazlar değerli kardeşim.
    Kardeşim anlatamıyorum sanırım. Ben de köpek seviyorum. Önemli olan sahiplenmek. Helal olsun sana. Buraya kadar sorun yok. Bu köpeklerin dışarıda olması doğru değil. Barınakta olmaları gerekiyor. Ben de bazen ürküyorum geç saatlerde boş sokaklardan geçerken 3-4 köpek bana doğru geldiğinde. 2-3 yaşındaki çocuk ne yapsın sokakta istediği gibi koşmasın, oynamasın mı? Sokaklar köpeklerin yeri mi? Mahalle aralarında çocuklar istedikleri gibi eğlenmesinler oyun oynamasınlar mı? Sahiplenmek evet, sokakta olmaları hayır.
  • 08-03-2025, 20:26:21
    #52
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim anlatamıyorum sanırım. Ben de köpek seviyorum. Önemli olan sahiplenmek. Helal olsun sana. Buraya kadar sorun yok. Bu köpeklerin dışarıda olması doğru değil. Barınakta olmaları gerekiyor. Ben de bazen ürküyorum geç saatlerde boş sokaklardan geçerken 3-4 köpek bana doğru geldiğinde. 2-3 yaşındaki çocuk ne yapsın sokakta istediği gibi koşmasın, oynamasın mı? Sokaklar köpeklerin yeri mi? Mahalle aralarında çocuklar istedikleri gibi eğlenmesinler oyun oynamasınlar mı? Sahiplenmek evet, sokakta olmaları hayır.
    Aynı şeyi sölüyoruz, herhalde evlat sokakta hür oynayacak.. Sokaktaki hayvanın suçu ne diyorum ben sana, sen sokaktaki hayvanı suçluyorsun. Ya bana gelen red nose pitbull, bir deri bir kemikti, işkence görmüş, aldım kendine getirdim, şimdi bu hayvanı sokağa atarsan hayvan pitbul ne yapıcak ? E sen bu hayvanları topla, ödenek ayır, besyelemediğin sokağa attığın işkence ettiğin hayvanın sorumlusu insandır. Hayvanın ne suçu var?
  • 08-03-2025, 20:27:53
    #53
    alatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyi sölüyoruz, herhalde evlat sokakta hür oynayacak.. Sokaktaki hayvanın suçu ne diyorum ben sana, sen sokaktaki hayvanı suçluyorsun. Ya bana gelen red nose pitbull, bir deri bir kemikti, işkence görmüş, aldım kendine getirdim, şimdi bu hayvanı sokağa atarsan hayvan pitbul ne yapıcak ? E sen bu hayvanları topla, ödenek ayır, besyelemediğin sokağa attığın işkence ettiğin hayvanın sorumlusu insandır. Hayvanın ne suçu var?
    Hayvanları suçlamıyorum. Kedi köpek ayırmıyorum. Ben de evde kedi besliyorum. Köpeklerin sokakta işi yok diyorum. Yeterli sayıda barınak yapılmalı ve tamamen en iyi şekillerde orada kalmalı.
  • 08-03-2025, 20:29:23
    #54
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayvanları suçlamıyorum. Kedi köpek ayırmıyorum. Ben de evde kedi besliyorum. Köpeklerin sokakta işi yok diyorum. Yeterli sayıda barınak yapılmalı ve tamamen en iyi şekillerde orada kalmalı.
    Peki sadede gelirsek, yani o köpek sana sokakta saldırırsa,
    Bir suçlu arıyoruz şimdi?

    Köpek mi suçlu ? İnsan mı ?