sametemirze adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ormana gittiğinde aslanın önüne atlarsan, doğası gereği sen öldün. Aslanların hepsini öldürelim ozaman, insanlık ne yapıyor, koruma alanı oluşturuyor, kafesler yapıyor.
Sen sokaktaki eziyet çekmiş, sokağa atılmış, hastalanmış köpeğin, birisini öldürdüğü zaman suçu köpeğe atarsan bu senin dar bakış açındır.
Köpekler bu dünyaya birilerini öldürmek için yaratılmadı, anladın mı? Anlamadıysan bi sonraki postta devam ediyim.






