sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim anlatamıyorum sanırım. Ben de köpek seviyorum. Önemli olan sahiplenmek. Helal olsun sana. Buraya kadar sorun yok. Bu köpeklerin dışarıda olması doğru değil. Barınakta olmaları gerekiyor. Ben de bazen ürküyorum geç saatlerde boş sokaklardan geçerken 3-4 köpek bana doğru geldiğinde. 2-3 yaşındaki çocuk ne yapsın sokakta istediği gibi koşmasın, oynamasın mı? Sokaklar köpeklerin yeri mi? Mahalle aralarında çocuklar istedikleri gibi eğlenmesinler oyun oynamasınlar mı? Sahiplenmek evet, sokakta olmaları hayır.
Aynı şeyi sölüyoruz, herhalde evlat sokakta hür oynayacak.. Sokaktaki hayvanın suçu ne diyorum ben sana, sen sokaktaki hayvanı suçluyorsun. Ya bana gelen red nose pitbull, bir deri bir kemikti, işkence görmüş, aldım kendine getirdim, şimdi bu hayvanı sokağa atarsan hayvan pitbul ne yapıcak ? E sen bu hayvanları topla, ödenek ayır, besyelemediğin sokağa attığın işkence ettiğin hayvanın sorumlusu insandır. Hayvanın ne suçu var?