sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayvanları suçlamıyorum. Kedi köpek ayırmıyorum. Ben de evde kedi besliyorum. Köpeklerin sokakta işi yok diyorum. Yeterli sayıda barınak yapılmalı ve tamamen en iyi şekillerde orada kalmalı.
Peki sadede gelirsek, yani o köpek sana sokakta saldırırsa,
Bir suçlu arıyoruz şimdi?

Köpek mi suçlu ? İnsan mı ?