Hayvanları suçlamıyorum. Kedi köpek ayırmıyorum. Ben de evde kedi besliyorum. Köpeklerin sokakta işi yok diyorum. Yeterli sayıda barınak yapılmalı ve tamamen en iyi şekillerde orada kalmalı.
Peki sadede gelirsek, yani o köpek sana sokakta saldırırsa,
Bir suçlu arıyoruz şimdi?
Köpek mi suçlu ? İnsan mı ?