Hepsi sahiplenilmiştir.
@sametemirze; Gel bişiy yapmazlar değerli kardeşim.
Kardeşim anlatamıyorum sanırım. Ben de köpek seviyorum. Önemli olan sahiplenmek. Helal olsun sana. Buraya kadar sorun yok. Bu köpeklerin dışarıda olması doğru değil. Barınakta olmaları gerekiyor. Ben de bazen ürküyorum geç saatlerde boş sokaklardan geçerken 3-4 köpek bana doğru geldiğinde. 2-3 yaşındaki çocuk ne yapsın sokakta istediği gibi koşmasın, oynamasın mı? Sokaklar köpeklerin yeri mi? Mahalle aralarında çocuklar istedikleri gibi eğlenmesinler oyun oynamasınlar mı? Sahiplenmek evet, sokakta olmaları hayır.