• 02-03-2025, 03:51:07
    #1
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Yurtdışındayım bilenleriniz vardır 1 saat önce kız kardeşim aradı annemin kalbinin battığını düzgün nefes alamadığını söylediler hemen acile indiler Kocaeli devlet hastanesine röntgen çekildi sonuçlar geldi bende o sıra telefonda görüntülü konuşuyorum.
    Doktor 2 dakika olmuş röntgen geleli eline aynı dediği şu bu normal böyle bi anda pat diye söylenmez ama akciğerleriniz iflas etmiş tümör sıçramış böyle görüyorum daha kritik hastalarımız var siz umuttepe hastanesi aciline cd yi alıp röntgenin hemen gidin durumunuz çok ciddi tümör vs var dedi 2 dakikada 18 yasında kız kardesım ve annem o an ağlamaya basladılar bıde dıyor kı daha öncelikli kritik hastalarımız var. Sonra ben bi şekilde görüntülü konuşmada sakinleştirdim ve umuttepeye cıktılar umuttepedekı doktorlar 4 5 tane doktor hemen tetkıkler cıhazlar detaylı rontgen vs yaptılar kadın cerrah dedıkı ben asla kitle tümör olduğunu düşünmüyorum akciğerlerinizi çok yormuşsunuz yinede sizi gerekli birime yönlendireceğim onlarda detaylı bakacak dedi.

    Şimdi soruyorum sizlere benim gözümde her zaman sağlıkçılara herseyden cok saygım vardır ama bu şahsiyet doktorluk unvanını bana gore haketmeyen bır kısılıge sahıp ınsan 18 yasında kızıyla gelmıs bır hastaya gecenın 2 sınde emın olmadan pat dıye boyle aptalca bısey dıyebılırmı aklım almıyor belkı panik atagı var belkı daha baska bırseyı var o an kan beynıne sıcradı bı anda dustu bayıldı hatta öldü napacaksın zaten ınsanın benım bıle kanım dondu telefonda elım ayagım tıtredı bunu emın olmadan 2 dakıkada nasıl dıyebılırsın abı sakamısın sen delirdim gerçekten böyle birşey olabilrmi hadi diyelim ki gerçekten anladın uzmansın abı bı sekılde caktırmadanda olsa bı cıtlatırsın kenara ceker aıle bıreyıne dersın telefonda benı gordu telefonu alıp bı turlar soylersın ya yuzune emın olmadıgın bıseyı soylermısın ki ciddi bişey düşünsenize 2 dakıkada öyle bakıp kafadan tahmınle bırı sıze akciğerin iflas etmiş tümör sıçramış yani akciğer kanserisin diyor ne hissedersiniz ? Ve böyle bişey yok kesinlik yok tahminle söylüyor netmiş gibi...

    Bu sözde doktor için elimden geleni ardına koymayacağım gerçekten stresten sinirden deliye döndüm yurtdışındayım elimdende bişey gelmediği için sizlerle paylaştım.
    Hayırlı sahurlar olsun kafanızı sisirdiysem hakkınızı helal edin.

    GÜNCELLEME ---
    Allah hepinizden razı olsun dostlar Umuttepedeki araştırma ve eğitim hastanesinde 2 saat sonucu tahliller tetkikler şuan hiçbir şekilde tümör yada benzeri birşey göstermiyor uzman doktorda bişey olmadığını söyledi ama sigarayı kesmesini belirtti birde bir ilaç yazdı yinede ilgili birime randevusunu halletti.
    Şimdi sözde doktora ders verme zamanı. Her gelişmeyi aktaracağım böyle işini yapmayan gerçek doktorları kötüye çıkaran şahsiyeti Allah ıslah etsin.
  • 02-03-2025, 03:56:15
    #2
    geçmiş olsun, acil şifalar inşallah.
  • 02-03-2025, 03:57:23
    #3
    Kocaeli devlete özgü bir davranış sanırım. Geçen günde arkadaşımın babannesinin suratına kansersin, çok ömrün yok demişler. Kadın 75-80 yaşında. Kanserden değil, kalpten öldürecekler. Geçmiş olsun.
  • 02-03-2025, 03:58:57
    #4
    Hocam Allah Doktor'unda önce mantıklı ve de sonra iyi olanını göstersin, ciddi anlam da absürt bir yaklaşım ile olayı ele almış, o Doktor'a kendi eğitimi dışında biraz da insan psikolojisi ile alakalı eğitimler de verilmesi gerekiyor, bilhassa tüm bu denli Doktor'lara aynı şekil de olayı öncesinde idrak etme ve de ardından nasıl davranabileceğine dayalı, onu da geçtim karşıdakinin durumuna kendisini koyabilmesini, her şey den evvel empati yapabilmesini öğretmek icap eder, başka çıkar yol yok.

    Çok çok geçmiş olsun hocam. Allah'ın izni ile her şey iyi olur umarım sizin adınıza. Acil şifalar dilerim.
  • 02-03-2025, 04:01:37
    #5
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    megaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun, acil şifalar inşallah.
    Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kocaeli devlete özgü bir davranış sanırım. Geçen günde arkadaşımın babannesinin suratına kansersin, çok ömrün yok demişler. Kadın 75-80 yaşında. Kanserden değil, kalpten öldürecekler. Geçmiş olsun.
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah Doktor'unda önce mantıklı ve de sonra iyi olanını göstersin, ciddi anlam da absürt bir yaklaşım ile olayı ele almış, o Doktor'a kendi eğitimi dışında biraz da insan psikolojisi ile alakalı eğitimler de verilmesi gerekiyor, bilhassa tüm bu denli Doktor'lara aynı şekil de olayı öncesinde idrak etme ve de ardından nasıl davranabileceğine dayalı, onu da geçtim karşıdakinin durumuna kendisini koyabilmesini, her şey den evvel empati yapabilmesini öğretmek icap eder, başka çıkar yol yok.

    Çok çok geçmiş olsun hocam. Allah'ın izni ile her şey iyi olur umarım sizin adınıza. Acil şifalar dilerim.
    Allah razı olsun hepinizden şuan umuttepede hala bırakmamışlar son raporlar cıkana kadar bu kadar doktor bu kadar tetkıkle bıle boyle bıseyı dıyemıyorlarken bu sözde doktorun böyle 2-3 dk da tahmin etmesi kabul edilir değil.
  • 02-03-2025, 04:03:12
    #6
    Platin üye
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışındayım bilenleriniz vardır 1 saat önce kız kardeşim aradı annemin kalbinin battığını düzgün nefes alamadığını söylediler hemen acile indiler Kocaeli devlet hastanesine röntgen çekildi sonuçlar geldi bende o sıra telefonda görüntülü konuşuyorum.
    Doktor 2 dakika olmuş röntgen geleli eline aynı dediği şu bu normal böyle bi anda pat diye söylenmez ama akciğerleriniz iflas etmiş tümör sıçramış böyle görüyorum daha kritik hastalarımız var siz umuttepe hastanesi aciline cd yi alıp röntgenin hemen gidin durumunuz çok ciddi tümör vs var dedi 2 dakikada 18 yasında kız kardesım ve annem o an ağlamaya basladılar bıde dıyor kı daha öncelikli kritik hastalarımız var. Sonra ben bi şekilde görüntülü konuşmada sakinleştirdim ve umuttepeye cıktılar umuttepedekı doktorlar 4 5 tane doktor hemen tetkıkler cıhazlar detaylı rontgen vs yaptılar kadın cerrah dedıkı ben asla kitle tümör olduğunu düşünmüyorum akciğerlerinizi çok yormuşsunuz yinede sizi gerekli birime yönlendireceğim onlarda detaylı bakacak dedi.

    Şimdi soruyorum sizlere benim gözümde her zaman sağlıkçılara herseyden cok saygım vardır ama bu şahsiyet doktorluk unvanını bana gore haketmeyen bır kısılıge sahıp ınsan 18 yasında kızıyla gelmıs bır hastaya gecenın 2 sınde emın olmadan pat dıye boyle aptalca bısey dıyebılırmı aklım almıyor belkı panik atagı var belkı daha baska bırseyı var o an kan beynıne sıcradı bı anda dustu bayıldı hatta öldü napacaksın zaten ınsanın benım bıle kanım dondu telefonda elım ayagım tıtredı bunu emın olmadan 2 dakıkada nasıl dıyebılırsın abı sakamısın sen delirdim gerçekten böyle birşey olabilrmi hadi diyelim ki gerçekten anladın uzmansın abı bı sekılde caktırmadanda olsa bı cıtlatırsın kenara ceker aıle bıreyıne dersın telefonda benı gordu telefonu alıp bı turlar soylersın ya yuzune emın olmadıgın bıseyı soylermısın ki ciddi bişey düşünsenize 2 dakıkada öyle bakıp kafadan tahmınle bırı sıze akciğerin iflas etmiş tümör sıçramış yani akciğer kanserisin diyor ne hissedersiniz ?

    Bu sözde doktor için elimden geleni ardına koymayacağım gerçekten stresten sinirden deliye döndüm yurtdışındayım elimdende bişey gelmediği için sizlerle paylaştım.
    Hayırlı sahurlar olsun kafanızı sisirdiysem hakkınızı helal edin.
    Valla hocam öncelikle çok geçmiş olsun, malesef ki burada hiç önemli değil o anda birşey olsa size çok rahat bir şekilde ex oldu biz durumu anlattık geriye kalan herşeyi ölüm raporunda görürsünüz derler. Bizzat başımdan geçti ellerimde vefat etti çok yakın bir arkadaşımın annesi.
    saatlerce hastanede bekledik müdahale edilmedi ve ben yalvara yalvara ne olur ilgilenin iyi değil kalbinde birşey olmayabilir göğüsü ağrıyor başka bir durum olabilir diye haykırdım.
    sabah cenazeyi alırken arkadaşıma o doktor denilen şahıs biz "ex" olacağını biliyorduk ondan müdahale etmedik demiş.
    Kendileri bana aynı gün hiç birşeyi yok panik atak olabilir sizi eve yollayacağım da demişti
  • 02-03-2025, 04:06:32
    #7
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam öncelikle çok geçmiş olsun, malesef ki burada hiç önemli değil o anda birşey olsa size çok rahat bir şekilde ex oldu biz durumu anlattık geriye kalan herşeyi ölüm raporunda görürsünüz derler. Bizzat başımdan geçti ellerimde vefat etti çok yakın bir arkadaşımın annesi.
    saatlerce hastanede bekledik müdahale edilmedi ve ben yalvara yalvara ne olur ilgilenin iyi değil kalbinde birşey olmayabilir göğüsü ağrıyor başka bir durum olabilir diye haykırdım.
    sabah cenazeyi alırken arkadaşıma o doktor denilen şahıs biz "ex" olacağını biliyorduk ondan müdahale etmedik demiş.
    Kendileri bana aynı gün hiç birşeyi yok panik atak olabilir sizi eve yollayacağım da demişti
    Başın sağolsun hocam şimdi bu doktorlukmu bu adam doktor mu bu kadar kolay mı ben gerekirse türkiyeye dönüp uğraşacağım bize yaptığı yanına kar kalmamalı başkaları bu durumu yaşamamalı bu kadar kolay değil bu durumdan sıyrılmak.
  • 02-03-2025, 04:09:03
    #8
    Platin üye
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başın sağolsun hocam şimdi bu doktorlukmu bu adam doktor mu bu kadar kolay mı ben gerekirse türkiyeye dönüp uğraşacağım bize yaptığı yanına kar kalmamalı başkaları bu durumu yaşamamalı bu kadar kolay değil bu durumdan sıyrılmak.
    Size yapılanı herkese yapıyor o sözde doktor eğer uğraşırsanız cezasını alır inşallah.
    Bir an önce annemiz sapa sağlam sağlığına kavuşsun da bunlarla özel olarak ilgilenmeniz isterim tekrardan çok geçmiş olsun Allah şifalar versin inşallah
  • 02-03-2025, 04:13:05
    #9
    Ne bekliyorsunuz ki hocam.
    Allah kimseyi düşürmesin. Geçmiş olsun.