Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başın sağolsun hocam şimdi bu doktorlukmu bu adam doktor mu bu kadar kolay mı ben gerekirse türkiyeye dönüp uğraşacağım bize yaptığı yanına kar kalmamalı başkaları bu durumu yaşamamalı bu kadar kolay değil bu durumdan sıyrılmak.
Size yapılanı herkese yapıyor o sözde doktor eğer uğraşırsanız cezasını alır inşallah.
Bir an önce annemiz sapa sağlam sağlığına kavuşsun da bunlarla özel olarak ilgilenmeniz isterim tekrardan çok geçmiş olsun Allah şifalar versin inşallah