Hocam Allah Doktor'unda önce mantıklı ve de sonra iyi olanını göstersin, ciddi anlam da absürt bir yaklaşım ile olayı ele almış, o Doktor'a kendi eğitimi dışında biraz da insan psikolojisi ile alakalı eğitimler de verilmesi gerekiyor, bilhassa tüm bu denli Doktor'lara aynı şekil de olayı öncesinde idrak etme ve de ardından nasıl davranabileceğine dayalı, onu da geçtim karşıdakinin durumuna kendisini koyabilmesini, her şey den evvel empati yapabilmesini öğretmek icap eder, başka çıkar yol yok.
Çok çok geçmiş olsun hocam. Allah'ın izni ile her şey iyi olur umarım sizin adınıza. Acil şifalar dilerim.