Geleneksel R10 İftar Buluşması 2025
25
●1.604
- 28-02-2025, 23:57:47İzmir, İstanbul, Ankara her sene olduğu gibi bu sene de olur sanırım geçen sene ameliyat olduğum için hiçbirine katılamamıştım bu sene bir aksilik olmaz buluşma olur ise geleceğim inş
- 01-03-2025, 00:07:47En çok sizinle yüz yüze tanışmak istiyorum hocam umarım bir sorun olmazda tanışmak nasip olurByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2025, 00:09:40Bir aksilik olmazsa eğer inş. geleceğim hocam geçen sene o halimle bile çok gelmek istedim ama olmadı bu sene inş. görüşürüzLexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2025, 00:50:55Yakın bi yerde olursa otostopla gelirim yakın derken kocaeli istanbul falan sabah cıksam iftara anca denk gelir

