Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En çok sizinle yüz yüze tanışmak istiyorum hocam umarım bir sorun olmazda tanışmak nasip olur
Bir aksilik olmazsa eğer inş. geleceğim hocam geçen sene o halimle bile çok gelmek istedim ama olmadı bu sene inş. görüşürüz