Konu
Geleneksel R10 İftar Buluşması 2025
01-03-2025, 00:09:40
#21
ByHickimse
Lexan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En çok sizinle yüz yüze tanışmak istiyorum hocam umarım bir sorun olmazda tanışmak nasip olur
Bir aksilik olmazsa eğer inş. geleceğim hocam geçen sene o halimle bile çok gelmek istedim ama olmadı bu sene inş. görüşürüz