Merhaba her yıl bildiğiniz gibi iftar buluşmaları yapıyorduk geçen sene istanbul için çok güzel bir etkinlik olmuştu
@ademakcan; kardeşimiz her nekadar bizi rahatsız edip masa masa dolaşıp ticaret yapmaya çalışsada 😂 şaka bir yana güzel gündü bu sefer izmirdeyim izmir için modlardan biri yardımcı olursa biri düzenlerse tekrardan çok iyi olur bekleyip göreceğiz artık
@Coşkun Çetin; hocamızdan izmir için iyi haberler bekliyorum