• 28-02-2025, 22:48:35
    #1
    Merhaba her yıl bildiğiniz gibi iftar buluşmaları yapıyorduk geçen sene istanbul için çok güzel bir etkinlik olmuştu @ademakcan; kardeşimiz her nekadar bizi rahatsız edip masa masa dolaşıp ticaret yapmaya çalışsada 😂 şaka bir yana güzel gündü bu sefer izmirdeyim izmir için modlardan biri yardımcı olursa biri düzenlerse tekrardan çok iyi olur bekleyip göreceğiz artık
    @Coşkun Çetin; hocamızdan izmir için iyi haberler bekliyorum
  • 28-02-2025, 22:49:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ankarada bir etkinlik yapilirsa katilmaktan seref duyarim 😌
  • 28-02-2025, 22:49:47
    #3
    Kim demiş ticaret yaptık diye
    Loca da yer ayarladım sana daha ne istiyorsun?

    Bu sene yine aynı masada olucaz ama sen gelme Salihim
  • 28-02-2025, 22:49:54
    #4
    darkness06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankarada bir etkinlik yapilirsa katilmaktan seref duyarim 😌
    Biri düzenlemezse ankaralı üyeler arasında mod biri varsa yardım alarak siz düzenleyebilirsiniz belki
  • 28-02-2025, 22:50:40
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim demiş ticaret yaptık diye
    Loca da yer ayarladım sana daha ne istiyorsun?

    Bu sene yine aynı masada olucaz ama sen gelme Salihim
    İstesemde gelemem artık izmirdeyim şimdi sıra bende ben sana izmirde loca ayarlayacağım 😂
  • 28-02-2025, 22:51:00
    #6
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstesemde gelemem artık izmirdeyim şimdi sıra bende ben sana izmirde loca ayarlayacağım 😂
    Bizde izmire geleceğiz, izmir de bizim sen rahat ol
  • 28-02-2025, 22:51:36
    #7
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde izmire geleceğiz, izmir de bizim sen rahat ol
    Her zaman beklerim ademim 😂🫡
  • 28-02-2025, 22:54:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri düzenlemezse ankaralı üyeler arasında mod biri varsa yardım alarak siz düzenleyebilirsiniz belki
    bakalim hocam insallah yapacagiz bir seyler 🙏
  • 28-02-2025, 22:54:51
    #9
    İstanbul içide yaparsak muazzam güzel olur