• 23-02-2025, 14:59:22
    #1
    Dün gece paribu cgv kodu alırken dolandirildim normalde 3-4 yıldır R10 dışında da ticaret yaparım fakat daha hiç dolandirilmamistim dün biraz dalgın oldugum sıra 720₺ dolandirildim yapacak bişey yok hayır etmez ama insana yine de koyuyormus şuan anlamış oldum Şuanlık tesellim kâr olduğu gibi zarar da olacak diyorum. Sizinde acı tecrübelerinizi paylaşırsanız daha dikkat edelim. Bence tek önemli olan dalgın olduğunuz zaman hiç bir işlem yapmamız gerektiği.
  • 23-02-2025, 15:01:29
    #2
    Savcılığa giderek suç duyurusunda bulunabilirsiniz. 3-5 lira demeden suç duyurusunda bulunun ki en azından başkaları da mağdur olmasın.
  • 23-02-2025, 15:02:07
    #3
    Geçmiş olsun hocam.
  • 23-02-2025, 15:02:26
    #4
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa giderek suç duyurusunda bulunabilirsiniz. 3-5 lira demeden suç duyurusunda bulunun ki en azından başkaları da mağdur olmasın.
    hocam açıklamayi da boş bıraktım yoksa aklıma geldi de
  • 23-02-2025, 15:03:28
    #5
    masivesstroke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam açıklamayi da boş bıraktım yoksa aklıma geldi de
    Sonuçta yazışmalar ortada, tüm kanıtları alıp gidin şikayetçi olun.
  • 23-02-2025, 15:05:39
    #6
    Sorun şu ki dalgın olduğun zamanı bilememektir. yani ben dalgın olmayacağım hep gözü açık olacağım şeklinde insan oğlunda bir kaide yoktur, insan oğlu beşer şaşar.
    Dikkat edilmesi gereken ederinden ucuz olan, herkesin kullanmadığı alışverişlerden uzak durmak en iyisidir.
    çok geçmiş olsun.
  • 23-02-2025, 15:07:14
    #7
    Muteber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun şu ki dalgın olduğun zamanı bilememektir. Dikkat edilmesi gereken ederinden ucuz olan, herkesin kullanmadığı alışverişlerden uzak durmak en iyisidir.
    çok geçmiş olsun.
    zaten hocam ucuzsa da başkası alsın giderim normal fiyatından alırım uyguna almam sağolun
  • 23-02-2025, 15:14:16
    #8
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Mutlaka savcılığa gidip suç duyurunda bulunun açıklama boş dolu fark etmiyor
  • 23-02-2025, 15:18:55
    #9
    masivesstroke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gece paribu cgv kodu alırken dolandirildim normalde 3-4 yıldır R10 dışında da ticaret yaparım fakat daha hiç dolandirilmamistim dün biraz dalgın oldugum sıra 720₺ dolandirildim yapacak bişey yok hayır etmez ama insana yine de koyuyormus şuan anlamış oldum Şuanlık tesellim kâr olduğu gibi zarar da olacak diyorum. Sizinde acı tecrübelerinizi paylaşırsanız daha dikkat edelim. Bence tek önemli olan dalgın olduğunuz zaman hiç bir işlem yapmamız gerektiği.
    Gecmis olsun savciliga gidin demisler de 720 tl icin ugrasilmaya degecegini pek sanmiyorum bence onunla ugrasmak uzun surer ifade ver kanitlar vs vs incelemeye almalari bide kapatirsa telefonu veya iban farkli birine aitse cok ugrastirir ugrasip durursunuz
    Bence vardir bunda da bir hayir diyip Allah'a havale edin birazda obur dunyaya kalsin