3 Yıllık dolandirilmama prime'i sona erdi
9
●448
- 23-02-2025, 14:59:22Dün gece paribu cgv kodu alırken dolandirildim normalde 3-4 yıldır R10 dışında da ticaret yaparım fakat daha hiç dolandirilmamistim dün biraz dalgın oldugum sıra 720₺ dolandirildim yapacak bişey yok hayır etmez ama insana yine de koyuyormus şuan anlamış oldum Şuanlık tesellim kâr olduğu gibi zarar da olacak diyorum. Sizinde acı tecrübelerinizi paylaşırsanız daha dikkat edelim. Bence tek önemli olan dalgın olduğunuz zaman hiç bir işlem yapmamız gerektiği.
- 23-02-2025, 15:02:26hocam açıklamayi da boş bıraktım yoksa aklıma geldi deCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2025, 15:03:28Sonuçta yazışmalar ortada, tüm kanıtları alıp gidin şikayetçi olun.masivesstroke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2025, 15:05:39Sorun şu ki dalgın olduğun zamanı bilememektir. yani ben dalgın olmayacağım hep gözü açık olacağım şeklinde insan oğlunda bir kaide yoktur, insan oğlu beşer şaşar.
Dikkat edilmesi gereken ederinden ucuz olan, herkesin kullanmadığı alışverişlerden uzak durmak en iyisidir.
çok geçmiş olsun. - 23-02-2025, 15:07:14zaten hocam ucuzsa da başkası alsın giderim normal fiyatından alırım uyguna almam sağolunMuteber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2025, 15:18:55Gecmis olsun savciliga gidin demisler de 720 tl icin ugrasilmaya degecegini pek sanmiyorum bence onunla ugrasmak uzun surer ifade ver kanitlar vs vs incelemeye almalari bide kapatirsa telefonu veya iban farkli birine aitse cok ugrastirir ugrasip durursunuzmasivesstroke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence vardir bunda da bir hayir diyip Allah'a havale edin birazda obur dunyaya kalsin