Dün gece paribu cgv kodu alırken dolandirildim normalde 3-4 yıldır R10 dışında da ticaret yaparım fakat daha hiç dolandirilmamistim dün biraz dalgın oldugum sıra 720₺ dolandirildim yapacak bişey yok hayır etmez ama insana yine de koyuyormus şuan anlamış oldum Şuanlık tesellim kâr olduğu gibi zarar da olacak diyorum. Sizinde acı tecrübelerinizi paylaşırsanız daha dikkat edelim. Bence tek önemli olan dalgın olduğunuz zaman hiç bir işlem yapmamız gerektiği.