Dün gece paribu cgv kodu alırken dolandirildim normalde 3-4 yıldır R10 dışında da ticaret yaparım fakat daha hiç dolandirilmamistim dün biraz dalgın oldugum sıra 720₺ dolandirildim yapacak bişey yok hayır etmez ama insana yine de koyuyormus şuan anlamış oldum Şuanlık tesellim kâr olduğu gibi zarar da olacak diyorum. Sizinde acı tecrübelerinizi paylaşırsanız daha dikkat edelim. Bence tek önemli olan dalgın olduğunuz zaman hiç bir işlem yapmamız gerektiği.
Gecmis olsun savciliga gidin demisler de 720 tl icin ugrasilmaya degecegini pek sanmiyorum bence onunla ugrasmak uzun surer ifade ver kanitlar vs vs incelemeye almalari bide kapatirsa telefonu veya iban farkli birine aitse cok ugrastirir ugrasip durursunuz
Bence vardir bunda da bir hayir diyip Allah'a havale edin birazda obur dunyaya kalsin