• 22-02-2025, 15:16:05
    #1
    Platin üye
    Mutluluk kaynağınız nedir? Nasıl mutlu oluyorsunuz?
  • 22-02-2025, 15:18:03
    #2
    Yemin ederim YALAN...!
  • 22-02-2025, 15:21:05
    #3
    igtr.net
    mutlu olanların baskı altında olduğunu düşünüyorum😂 yoksa ben görmedim mutlu
  • 22-02-2025, 15:24:20
    #4
  • 22-02-2025, 15:56:49
    #5
    Mutluluk kaynağım kızım ☺
  • 22-02-2025, 16:23:39
    #6
    hayatın kendisi zaten bir mutluluktur.
  • 22-02-2025, 17:19:55
    #7
    Bir gün bu ülkeden temelli gitmiş olma hayalini kurup içine daldığım zaman mutlu oluyorum. Ama hemen geçiyor.
  • 23-02-2025, 14:31:29
    #8
    Kendim. Kendimi severim. Parayı da severim. Harcamayı çok severim. Beni mutlu eder bol bol harcamak 😂😂😂😂😂 Allah'tan eşim foruma üye değil. Gerçi onun bilmediği bir şey değil bu. Azcık modum düşse hesabıma para yolluyor. Git gez dolaş diyor. Beni çözmüş 😅 para varsa insan mutlu olur. Bence bu net.
  • 23-02-2025, 16:48:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Mutlu olmak için bir sebebim yok. Ancak mutsuzluğu bastırmak için birkaç yöntemim var.

    1* Mecburiyet olmadıkça kimseyle görüşmüyorum.
    2* Haddi aşanları tamamen engelliyorum, hayatımdam çıkarıyorum.
    3* Mümkünse pazar günü sabah birkaç saatliğine insan görmeyeceğim yerlerde doğa yürüyüşü yapıyorum.
    4* Bambu, okaliptüs, dağ kekiği gibi bazı bitkileri yetiştirmeye çoğaltmaya çalışıyorum.