Mutlu olmak için bir sebebim yok. Ancak mutsuzluğu bastırmak için birkaç yöntemim var.
1* Mecburiyet olmadıkça kimseyle görüşmüyorum.
2* Haddi aşanları tamamen engelliyorum, hayatımdam çıkarıyorum.
3* Mümkünse pazar günü sabah birkaç saatliğine insan görmeyeceğim yerlerde doğa yürüyüşü yapıyorum.
4* Bambu, okaliptüs, dağ kekiği gibi bazı bitkileri yetiştirmeye çoğaltmaya çalışıyorum.