Kendim. Kendimi severim. Parayı da severim. Harcamayı çok severim. Beni mutlu eder bol bol harcamak 😂😂😂😂😂 Allah'tan eşim foruma üye değil. Gerçi onun bilmediği bir şey değil bu. Azcık modum düşse hesabıma para yolluyor. Git gez dolaş diyor. Beni çözmüş 😅 para varsa insan mutlu olur. Bence bu net.