• 22-02-2025, 12:55:37
    #37
    kredi + kumar ikilisine düştüyse iflah olmaz kavga da çıkartıyorsa kesin öyledir doğru söyleyen adam çıkartır gösterir bak bunlara bunlara ödeme yaptım şu şu giderlerim var der yani.
  • 22-02-2025, 12:59:26
    #38
    hakkaride askerlik yaparken, 10 tane uzmandan 8'i kumar oynuyordu sanal
  • 22-02-2025, 13:47:09
    #39
    yani ne diyeyim bilmiyorum ki, üzülsem mi kızsam mı anlamadım. Ama çok sinir bozucu gerçekten. Bunca ailenin asgari ücretle ay sonunu getirmeye çalıştığı bir ülkede 3 asgari ücretten fazlasını alıp bekar olduğu halde kira, gider derdi olmadan parasız olmak..

    Ne yapıyor bilemem ama sorunun ana kaynağını kesin bilmeniz lazım. Telefonla konuşarak falan olacak iş değil gibi, bir şekilde izne falan geldiğinde oturup fazla da üstüne gitmeden konuşmak lazım. onun yanında olduğunuzu ama yanında olmak için sorunun ne olduğunu bilmeniz gerektiğini söyleyin. Dert belli olunca deva bulması daha kolay olabilir. Allah yardımcınız olsun..
  • 22-02-2025, 14:07:06
    #40
    kumar hocam
  • 22-02-2025, 14:49:34
    #41
    Küçük bir ilçede yaşıyorum. kiracımın yeeni doğuda asker intihar etti. doğuda askerdi. bundan 15 gün önce 23 yaşında gene bir tanıdığımın oğlu kumardan kendini vurdu. 2 ayda olan olaylar. bunlar.

    şırnakda bir polisten arazi satın aldım. çocuk 29 yaşında bana gecen sene 1.600.000 değeri olan araziyi 1m zorlan sattı her gun yazıp duruyor. arsa alacağım die. babasına vekalet vermiş babasıda diyorki oğlum ev alacak. hiç inandırıcı gelmedi muhtemelen oda kumara bulaşmış.

    oynamayın şu illeti.

    Tek sebebi devlet. insanlar degil. sacma sapan krediler sağlıyorlar. insanlara. yahu bundan 20 sene once kredi cekmek okadar zorduki 2 tane kefil buluyorduk 1 ay bekliyorduk kredi cıkacak die. hazır paraya dağ dayanmaz. memurun ticaretle işi olmaz. maaşlarıda çok guzel devlet el atmalı. vermesinler abi kredi
  • 22-02-2025, 18:00:21
    #42
    Ben de doğuda görevliyim güncel olarak dediği gibi dış karakoldaysa 70 değil 90 civarı alır üstü olur aşşası olmaz, ve dediğiniz gibiyse yüzde 80 kumardır çünkü parayı dış karakolda yapabileceğin hiç bir şey yok o kadar para gidiyosa kumardan başka bitmez
  • 22-02-2025, 18:06:55
    #43
    Kumar
  • 22-02-2025, 18:42:34
    #44
    Mesele çok gelirin olması değil, mesele gelir gider dengesinin iyi sağlanması. Az gelirin olur ama dengeli ve rahat yaşayabilirsin. Çok gelirin olur ama harcamalarına dikkat etmezsin, bahis, kurmar, içki, gibi kötü alışkanlıkların olur, o zaman hep eksiye gidersin. Mesele bu kadar net.
  • 22-02-2025, 18:50:12
    #45
    kumar oynamama ihtimali sıfır. özellikle bu kadar yaygınken ve yüzlerce sıkıntıdan ölen adamın arasında.