yani ne diyeyim bilmiyorum ki, üzülsem mi kızsam mı anlamadım. Ama çok sinir bozucu gerçekten. Bunca ailenin asgari ücretle ay sonunu getirmeye çalıştığı bir ülkede 3 asgari ücretten fazlasını alıp bekar olduğu halde kira, gider derdi olmadan parasız olmak..
Ne yapıyor bilemem ama sorunun ana kaynağını kesin bilmeniz lazım. Telefonla konuşarak falan olacak iş değil gibi, bir şekilde izne falan geldiğinde oturup fazla da üstüne gitmeden konuşmak lazım. onun yanında olduğunuzu ama yanında olmak için sorunun ne olduğunu bilmeniz gerektiğini söyleyin. Dert belli olunca deva bulması daha kolay olabilir. Allah yardımcınız olsun..