Ben de doğuda görevliyim güncel olarak dediği gibi dış karakoldaysa 70 değil 90 civarı alır üstü olur aşşası olmaz, ve dediğiniz gibiyse yüzde 80 kumardır çünkü parayı dış karakolda yapabileceğin hiç bir şey yok o kadar para gidiyosa kumardan başka bitmez