• 17-02-2025, 19:55:25
    #1
    Merhaba arkadaşlar başına gelen varmı bu türden olay. bundan 6 ay önce Vakıfbank dan 3bin dolar almıştım içerisinde eski 1 adet 100$ vardı. Bu gün Kuyumcu bozmayınca aradım Bankayı geri almıyorlar parayı Ziraat bozar dediler. gittim bunun miladı dolmuş dediler ne yapabiliriz
  • 17-02-2025, 19:58:01
    #2
    Paranın miladı dolmaz. Başka bankaya gidin ve yeni dolar talep edin. Dip not bozum yapmayın yeni banknot talep edin 👌

    Benim bildiğim bu yani 😌 yeni yasa çıktı da ben mi duymadım?
  • 17-02-2025, 19:58:42
    #3
    Bende benzer bir durumda döviz bürosunda 10-15 dolar eksiğine bozdurmuştum.
  • 17-02-2025, 20:08:29
    #4
    Ya işin garip yanı ben atm den her ay dolar çekiyorum 50$ bankonot onlarda`da bir sürü eski 50 lik dolarlar vardı. Acaba bana verilen 100$ sahtemi 50 dolarları bozdular.
  • 17-02-2025, 20:30:10
    #5
    Garanti bankası komisyonla bozuyordu en son
  • 18-02-2025, 03:30:01
    #6
    Bankalar ve ATM ler şu an eski dolar veriyor ama bozmaya gelince yok Gerçekten de bizimkisi gibi ülke olamaz.
    Bana bir dövizci "100 dolar için 6 dolar fazladan kesinti ile alırım" demişti..
  • 18-02-2025, 09:15:18
    #7
    Atm den yatırıp bozabilirsiniz.
  • 18-02-2025, 09:51:49
    #8
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar başına gelen varmı bu türden olay. bundan 6 ay önce Vakıfbank dan 3bin dolar almıştım içerisinde eski 1 adet 100$ vardı. Bu gün Kuyumcu bozmayınca aradım Bankayı geri almıyorlar parayı Ziraat bozar dediler. gittim bunun miladı dolmuş dediler ne yapabiliriz
    Merkez bankasına sordunuz mu?
  • 18-02-2025, 09:56:07
    #9
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkez bankasına sordunuz mu?
    ufak bir ilce yaşıyorum ziraat bankasına gittim miladı dolmuş bunun dedi.