Bankalar ve ATM ler şu an eski dolar veriyor ama bozmaya gelince yok Gerçekten de bizimkisi gibi ülke olamaz.
Bana bir dövizci "100 dolar için 6 dolar fazladan kesinti ile alırım" demişti..