• 18-02-2025, 10:01:12
    #10
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ufak bir ilce yaşıyorum ziraat bankasına gittim miladı dolmuş bunun dedi.
    Hocam böyle tarihi geçmiş kullanımdan kalkan tüm paraları merkez bankası alıyor. Ama dolar için geçerli mi bilemiyorum. 100 dolar az para değil. Bence gidip bir sorun derim. Büyük ihtimalle alırlar.
  • 18-02-2025, 19:50:21
    #11
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle tarihi geçmiş kullanımdan kalkan tüm paraları merkez bankası alıyor. Ama dolar için geçerli mi bilemiyorum. 100 dolar az para değil. Bence gidip bir sorun derim. Büyük ihtimalle alırlar.
    100 dolarla yırtığıma dua ediyorum. Vakıfbank benim için bitmiştir. yalancı cıkarttılar bu gün. eurobond da 70 bin dolarım var. vakıfta derhal paramı tedarik edin butün paramı cekiyorum dedim müdür yardımcısınızn eliende 100 doları yırtıp verdim. siz kimsiniz hayırdır kolpacımıyım ben birde yalancı cıkartıyorsunuz dedim. 1 hafta mühlet istediler. parayı ödemek için
  • 18-02-2025, 19:55:54
    #12
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 dolarla yırtıgımla dua ediyorum. Vakıfbank benim için bitmiştir. yalancı cıkarttılar bu gün. eurobontd da 70 bin dolarım var. vakıfta derhal paramı tedarik edin butün paramı cekiyorum dedim mudurun eliende 100 doları yırtıp verdim. siz kimsiniz hayırdır kolpacımıyım ben birde yalancı cıkartıyorsunuz dedim. 1 hafta mühlet istediler. parayı odemek için
    Geçen gün annem biriktirdiği paraları gün yüzüne çıkarmıştı ve bir 100lük ve bir50lik dolar eskiydi. kendi döviz bürosuna gittiğinde şu aralar çok fazla sahtesi var(eski olanların) o yüzden bozmuyoruz biraz bekleyin tekrar almaya başlayacağız gibi bir şey söylemiş. Daha sonra döviz bürosu arkadaşıma götürdüm kontrol etti ve banknot u bana değiştirdi. Aslında haberlere de çıkmıştı eski dolarlarda çok fazla sahte var bozumlar durduruldu diye şuan ise akıllı döviz büroları bunu fırsata çevirip milletten komisyon istiyorum. arayın hocam elbet komisyonsuz(ilave komisyon) bozan işini doğru yapan vardır.
  • 18-02-2025, 20:03:30
    #13
    ThanatosPre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün annem biriktirdiği paraları gün yüzüne çıkarmıştı ve bir 100lük ve bir50lik dolar eskiydi. kendi döviz bürosuna gittiğinde şu aralar çok fazla sahtesi var(eski olanların) o yüzden bozmuyoruz biraz bekleyin tekrar almaya başlayacağız gibi bir şey söylemiş. Daha sonra döviz bürosu arkadaşıma götürdüm kontrol etti ve banknot u bana değiştirdi. Aslında haberlere de çıkmıştı eski dolarlarda çok fazla sahte var bozumlar durduruldu diye şuan ise akıllı döviz büroları bunu fırsata çevirip milletten komisyon istiyorum. arayın hocam elbet komisyonsuz(ilave komisyon) bozan işini doğru yapan vardır.
    Ben parasında degilim aslında ama ben bu parayı bankadan aldım bu para sahte yada eski neden veriyorsunuz bana hadi verdiniz bunu neden almıyorsunuz geri hepsini geçtim. bunu bizden almamışınız diye camura yatıyorsunuz. sıkıntı burada. hadi hepsini geçtim ben bunlardan her 6 ayda eurobond dan 3 bin dolar para geliyor düşünün 3 bin doların eski olduğunu elimde patlayacaktı, Birde ben devamlı müşterisiyim beni uyara bilirlerdi. Şimdi karakola gitsem savcıya gitsem avukata gitsem sözde adalet arayacağım ya 100 doların 10 katını öder adalet ararım. varmı böyle bişey bunlarda bunu bildikleri için bukadar rahatlar
  • 26-03-2025, 16:18:24
    #14
    15$ karşılıgında bozdular.