RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 dolarla yırtıgımla dua ediyorum. Vakıfbank benim için bitmiştir. yalancı cıkarttılar bu gün. eurobontd da 70 bin dolarım var. vakıfta derhal paramı tedarik edin butün paramı cekiyorum dedim mudurun eliende 100 doları yırtıp verdim. siz kimsiniz hayırdır kolpacımıyım ben birde yalancı cıkartıyorsunuz dedim. 1 hafta mühlet istediler. parayı odemek için
Geçen gün annem biriktirdiği paraları gün yüzüne çıkarmıştı ve bir 100lük ve bir50lik dolar eskiydi. kendi döviz bürosuna gittiğinde şu aralar çok fazla sahtesi var(eski olanların) o yüzden bozmuyoruz biraz bekleyin tekrar almaya başlayacağız gibi bir şey söylemiş. Daha sonra döviz bürosu arkadaşıma götürdüm kontrol etti ve banknot u bana değiştirdi. Aslında haberlere de çıkmıştı eski dolarlarda çok fazla sahte var bozumlar durduruldu diye şuan ise akıllı döviz büroları bunu fırsata çevirip milletten komisyon istiyorum. arayın hocam elbet komisyonsuz(ilave komisyon) bozan işini doğru yapan vardır.