• 31-01-2025, 15:05:48
    #1
    Haberi gördüğüm gibi midem bulandı artık bu saatten sonra dilimli trabzon ekmeği alırım
    https://static.daktilo.com/sites/128...rojeasdasd.mp4
    Haber Linki
  • 31-01-2025, 15:09:15
    #2
    Bunu o markete satan fırıncıyı ipe çekip sallandırsan azdır. Yapacağınız bi ekmek bari onu hilesiz hurdasız yapın adi herifler.
  • 31-01-2025, 15:10:36
    #3
    İğrenç bir durum, bu nasıl yaşanabiliyor ya? Hiç mi hamur açılırken, yoğurulurken dikkat edilmiyor? Hadi hepsini geçtim farenin ne işi var dükkanda şaka mısınız?
  • 31-01-2025, 15:11:00
    #4
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu o markete satan fırıncıyı ipe çekip sallandırsan azdır. Yapacağınız bi ekmek bari onu hilesiz hurdasız yapın adi herifler.
    fareyi canlı canlı yutturacaksınız o fırın çalışanlarına/sahibine
  • 31-01-2025, 15:11:01
    #5
    3 harflilerden ekmek mi alınır arkadaş. ekmeğe bakan zaten nereden hangi şartlarda çıktığını anlar.
  • 31-01-2025, 15:13:12
    #6
    inaN33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 harflilerden ekmek mi alınır arkadaş. ekmeğe bakan zaten nereden hangi şartlarda çıktığını anlar.
    İyide işin kötüsü, o zincir marketlere ekmek en yakın yerel fırınlardan temin ediliyor. İlk kapıyı açıp, iki kapı arasına sepeti bırakıp gidiyorlar. Yani yerel halk için senin benim gittiğimiz fırın bu.

    Adam pislik içindeymiş, ununa karışmış görmemiş, yoğurmuş görmemiş, yetmedi ekmek yapmış, servis etmiş. Yazık ya, survivor resmen bu ülkede yaşamak.
  • 31-01-2025, 15:14:19
    #7
    Çok şükür yaşadığım yerde böyle sorunlar olmuyor , markettende zorunda kalmıdıkça ekmek almıyoruz, temiz şarkütericimz var bilindik köylü teyzenin mis gibi ekşi maya tava ekmeğini alıyoruz, bundan sonra normal beyaz ekmek yiyemezsiniz zaten, imkanı olan varsa üşenmeden araştırsın temiz ekmek üreten birini ,dolabına koysun gerekirse fazla alsın tüketsin
  • 31-01-2025, 15:14:21
    #8
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide işin kötüsü, o zincir marketlere ekmek en yakın yerel fırınlardan temin ediliyor. İlk kapıyı açıp, iki kapı arasına sepeti bırakıp gidiyorlar. Yani yerel halk için senin benim gittiğimiz fırın bu.

    Adam pislik içindeymiş, ununa karışmış görmemiş, yoğurmuş görmemiş, yetmedi ekmek yapmış, servis etmiş. Yazık ya, survivor resmen bu ülkede yaşamak.
    başka bir ülkenin sömürüsünde bir ülke olsak ancak bu kadar kötü olabilirdi
  • 31-01-2025, 15:21:41
    #9
    a101'in aseton ile skt silinmesi mi yada sorumsuzluğu mu dersin
    şok deposunda baştan savma çalışma mı dersin ne ararsan var
    (şok konusunda dökülen kolalar vs yerde olduğu için forklift vs, kayıyormuş)