Çok şükür yaşadığım yerde böyle sorunlar olmuyor , markettende zorunda kalmıdıkça ekmek almıyoruz, temiz şarkütericimz var bilindik köylü teyzenin mis gibi ekşi maya tava ekmeğini alıyoruz, bundan sonra normal beyaz ekmek yiyemezsiniz zaten, imkanı olan varsa üşenmeden araştırsın temiz ekmek üreten birini ,dolabına koysun gerekirse fazla alsın tüketsin