sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide işin kötüsü, o zincir marketlere ekmek en yakın yerel fırınlardan temin ediliyor. İlk kapıyı açıp, iki kapı arasına sepeti bırakıp gidiyorlar. Yani yerel halk için senin benim gittiğimiz fırın bu.

Adam pislik içindeymiş, ununa karışmış görmemiş, yoğurmuş görmemiş, yetmedi ekmek yapmış, servis etmiş. Yazık ya, survivor resmen bu ülkede yaşamak.
başka bir ülkenin sömürüsünde bir ülke olsak ancak bu kadar kötü olabilirdi