• 20-08-2009, 14:42:10
    #28
    @mertb:araştıracağım,teşekkürler

    @cuhadar: one hocam kentkartmı bu
  • 20-08-2009, 14:57:32
    #29
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mertb:araştıracağım,teşekkürler
    @cuhadar: one hocam kentkartmı bu
    ya olması gerekiyor diye düşünüyorum. Sonuçta ön ödemeli sistem gibi birşey sonuçta. Yani 100 kontörlük internet kullanmak istiyorum ben desem ve flash a o kadarlık yükleme yaptırsam diyorum. Diğerinden çok daha fazla satılacağından eminim. Mesela ben sürekli yanımda hazırda 2 gb'lik internete bağlanma kotası bulundurmak isterim şahsen. Çok acil lazım olduğunda bağlanıver diye yani
  • 20-08-2009, 17:18:29
    #31
    Bugün gittim telekoma sordum,dondurma olayı yok sadece kapatırsın dedi.Eğer kampanyalı tarife ile almışsan kapama ücreti ve modem ücreti alınır,kapanyasız aldıysam sadece kapanma ücreti alınır dedi.Şimdi bizde telefon var ama her seferinde tel.kimin üzerine kayıtlıysa o gitmek zorundaymış.Her kapamada ve her açmada.Buda biraz zor,anneannemi götürmek zor kaç yaşında kadın Ayrı bir tel.hattı bağlatırsın dedi,oda 10 tl miş aylık.30+10:40 tl her ay.Hat taşıttırma olayı çok güzel aslında ama burda neti 4 kişi kullanıyoruz,nasıl nakit yaptırayım Haliyle oda yattı,tek çare olarak şuan karşıdaki komşularla ortaklaşa almak olarak gözüküyor
  • 20-08-2009, 17:59:13
    #32
    Bakkaldan rica etsene 1 aylığına
  • 20-08-2009, 18:02:27
    #33
    bakkal uzak kalıyor aga,onu bende düşündüm