@cuhadar:
one hocam kentkartmı bu
32
●2.002
ya olması gerekiyor diye düşünüyorum. Sonuçta ön ödemeli sistem gibi birşey sonuçta. Yani 100 kontörlük internet kullanmak istiyorum ben desem ve flash a o kadarlık yükleme yaptırsam diyorum. Diğerinden çok daha fazla satılacağından eminim. Mesela ben sürekli yanımda hazırda 2 gb'lik internete bağlanma kotası bulundurmak isterim şahsen. Çok acil lazım olduğunda bağlanıver diye yani
Ayrı bir tel.hattı bağlatırsın dedi,oda 10 tl miş aylık.30+10:40 tl her ay.Hat taşıttırma olayı çok güzel aslında ama burda neti 4 kişi kullanıyoruz,nasıl nakit yaptırayım
Haliyle oda yattı,tek çare olarak şuan karşıdaki komşularla ortaklaşa almak olarak gözüküyor