Bugün gittim telekoma sordum,dondurma olayı yok sadece kapatırsın dedi.Eğer kampanyalı tarife ile almışsan kapama ücreti ve modem ücreti alınır,kapanyasız aldıysam sadece kapanma ücreti alınır dedi.Şimdi bizde telefon var ama her seferinde tel.kimin üzerine kayıtlıysa o gitmek zorundaymış.Her kapamada ve her açmada.Buda biraz zor,anneannemi götürmek zor kaç yaşında kadın

Ayrı bir tel.hattı bağlatırsın dedi,oda 10 tl miş aylık.30+10:40 tl her ay.Hat taşıttırma olayı çok güzel aslında ama burda neti 4 kişi kullanıyoruz,nasıl nakit yaptırayım

Haliyle oda yattı,tek çare olarak şuan karşıdaki komşularla ortaklaşa almak olarak gözüküyor