@mertb:araştıracağım,teşekkürler
@cuhadar:

one hocam kentkartmı bu

ya olması gerekiyor diye düşünüyorum. Sonuçta ön ödemeli sistem gibi birşey sonuçta. Yani 100 kontörlük internet kullanmak istiyorum ben desem ve flash a o kadarlık yükleme yaptırsam diyorum. Diğerinden çok daha fazla satılacağından eminim. Mesela ben sürekli yanımda hazırda 2 gb'lik internete bağlanma kotası bulundurmak isterim şahsen. Çok acil lazım olduğunda bağlanıver diye yani