• 24-01-2025, 09:18:58
    #28
    Kurumsal PLUS
    Teşekkür ederim Abi @OzeL;
  • 24-01-2025, 09:20:49
    #29
    R10 da işini güzel yapanlar için etiketler yetersiz kalacaktır. Keşfedilip popülerleşenlerle, henüz hiç keşfedilmeyenler. Hepinizin yolu açık olsun. Babam hep şunu der; Yapacağın iş ne olursa olsun, en iyisini yap.
  • 24-01-2025, 09:28:41
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Dogukanex; en kaliteli hizmeti herkes vermez diye düşünüyorum hocam sosyal medyada ne ise onu müşteriye söyler alacağı ürün hakkında bilgi verir sonrasında alınca memnun kalır
    Açık kalmış hocam
  • 24-01-2025, 09:29:25
    #31
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık kalmış hocam
    Ne açık kalmış 🫠
  • 24-01-2025, 09:31:45
    #32
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @OzeL;Teşekkğrler abi siner konusunda sen
    @orhansengun; Sözlük vb tanıtım kalemi güzel
    Ve R10 Yönetim kadrosu
    Ayrıca korkulu bildirim @Report
    Çok teşekkür ederim. 🙏🏻
  • 24-01-2025, 11:02:35
    #33
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi herkes konuyu Whatsapp'tan arkadaşlarına gönderip "Kanzi beni etiketlesene kanzi" çekecek, o tayfa doluşmadan ben kendim tanıyıp tanımadığım, iş ahlaklarına emin olduğum ve daha önce gerek al gerek sat kısmında alışveriş yaptığım ve laf olsun torba dolsun diye değil, çalıştığı alanlarda gerçekten uzman olanları (arkadaşım veya değil) kim varsa objektifçe etikletleyeceğim, unuttuğum varsa hakkını helal etsin.

    @Netkreatif; Forum kurulum
    @nasirjones; Domain ve yapay zekayla şarkı 🤭
    Değerli görüşün için teşekkür ederim hocam Foruma jenerik domainlerin önemini gösterdiğiniz pandemi zamanında etrafı kasıp kavuruyordunuz... Domain pazarında gerçekten çok güzel bir iz bırakmıştınız sizden hem pazarlamayı hem hangi domain değerli hangi domain değil öğrenmiştik...
  • 24-01-2025, 11:18:54
    #34
    Sanırım işini düzgün yapanlar bir bize denk gelmiyor.
    Bunca senedir bir çok konuda iş verdim.
    10 tane iş verdiysem 1-2 tanesi ancak vaad edildiği gibi teslim edildi.
    Benim rahatsız olduğum konulara yapılan yorumlar.
    Yorumlara bakıyorum, şöyle iyi böyle mükemmel şöyle hızlı.
    Ben almak istediğimde istediğim gibi çıkmıyor.
    Mutlaka bir pürüz çıkıyor.
    Ya geç teslim ediliyor yada parasını hak edecek bir iş çıkmıyor.
    Veya çalıştığım kişilerin bana garezi var.

    Lütfen satın aldığınız hizmetleri abartılı bir şekilde yorumlamayın.
    Önce hizmeti alıp deneyin, memnun kalırsanız objektif bir şekilde yorumlayın.
  • 24-01-2025, 14:15:26
    #35
    @Psyduck; wordpress konusunda ustune tanimam, seo konusunda da asiri iyidir (10-12 tane ticaret yaptim.)
    @Birim Ajans; yazılım kodlamada cok iyiler, destek konusunda da cok iyiler, ( 4 sozlesme 4 ticaret yaptik.)
    Misafir; cok tuhaf tekniklerle sosyal medya hizmeti veriyor, tuhaf tuhaf eğitimleri var ve ise yarıyor (1 ticaret yaptik)
    @haykideveloper; esimin ve benim pclere lisans kurulumu yapmisti (1 felemenkce exchange lisansi, 1 almanca full office)
    @MEDIAFORDIGITAL; ufukun cok kaliteli backlinkleri var + sozunun ehli. gecikme olmuyor bu cocukta, olsa bile maks 1 saat felan sonra telafi ediyor.
    @NetVay; bu arkadastan da sitesinden vps aldim. arkadasi belki 3 saat kitlemisimdir windows kuralim sunu yapalim bunu yapalim toplasan 150₺'lik ticaret yapip belki 1klık emek harcatmisimdir, uf puf dememis ek odeme istemeyen bir arkadas,
  • 24-01-2025, 14:39:34
    #36
    Premium 💎🏆
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Lisans Satış : @ademakcan
    Hediyelik Ürün : @aslantr
    Grafik Tasarım : @GrafikDeposu
    Lisans Key : @farukturgut
    Google Ads : @LUNAJANS
    Yazılım : @WebKadir
    YouTube : @RXIII
    Hosting : @odeaweb
    Teşekkür Ederim Bilal Hocam