Sanırım işini düzgün yapanlar bir bize denk gelmiyor.
Bunca senedir bir çok konuda iş verdim.
10 tane iş verdiysem 1-2 tanesi ancak vaad edildiği gibi teslim edildi.
Benim rahatsız olduğum konulara yapılan yorumlar.
Yorumlara bakıyorum, şöyle iyi böyle mükemmel şöyle hızlı.
Ben almak istediğimde istediğim gibi çıkmıyor.
Mutlaka bir pürüz çıkıyor.
Ya geç teslim ediliyor yada parasını hak edecek bir iş çıkmıyor.
Veya çalıştığım kişilerin bana garezi var.

Lütfen satın aldığınız hizmetleri abartılı bir şekilde yorumlamayın.
Önce hizmeti alıp deneyin, memnun kalırsanız objektif bir şekilde yorumlayın.