@fatihanily; python
@ABCdigital; tasarım grafik
R10'da işini iyi yapanlar kimlerdir?
57
●3.830
- 24-01-2025, 03:25:45
- 24-01-2025, 03:30:44Selam olsun,
Arkadaşlar kendi reklamınızı yapmanız için konuyu açmadım en iyisi benim demek gibi kendinizi küçültücü söylemlere gerek yok.
Hepimiz biliyoruz ki en iyisi benim diyenlerin hiç biri işinde iyi değildir. - 24-01-2025, 03:33:57aleykümselam,serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz eğlenelim dedik sertarefendi, saat gece 3:30, ve hala calısıyoruz, gülmeyelim mi beh - 24-01-2025, 03:34:11Okurken bir tek ben mi gıcık oldum demiştimserterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2025, 03:37:52Üyeliği durdurulduMerhaba,
Lisans Satış : @ademakcan
Hediyelik Ürün : @aslantr
Grafik Tasarım : @GrafikDeposu
Lisans Key : @farukturgut
Google Ads : @LUNAJANS
Yazılım : @WebKadir
YouTube : @RXIII
Hosting : @odeaweb - 24-01-2025, 03:38:02Selam olsun,fatihanily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lafım size değil net olarak yazayım. Sizin eğlendiğiniz goygoyladığınız zaten başka bir isim yazmanızdan belli oluyor.
Açık açık lafım şuna buna demek istemiyorum o zaman ceza durumu olabilir ama size olmadığını ifade edeyim. - 24-01-2025, 03:42:07@OzeL;Teşekkğrler abi siner konusunda sen
@orhansengun; Sözlük vb tanıtım kalemi güzel
Ve R10 Yönetim kadrosu
Ayrıca korkulu bildirim @Report