Selam olsun,
Arkadaşlar kendi reklamınızı yapmanız için konuyu açmadım en iyisi benim demek gibi kendinizi küçültücü söylemlere gerek yok.
Hepimiz biliyoruz ki en iyisi benim diyenlerin hiç biri işinde iyi değildir.
Okurken bir tek ben mi gıcık oldum demiştim