kriptokulu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Site anlıkları ne durumda? R10+
16
●526
- 24-01-2025, 00:35:16Yok hocam doğru anladınız, o trafikleri o fiyata sattım. Çünkü adsense banı yemişti siteler, gelir sağlamıyorlardı. Bir de reel işimiz için nakit lazımdı hepsi üst üste gelince o fiyatlara sattım.cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatta forum üzerinden konu açarak satmıştım 2 sini de - 24-01-2025, 00:37:50Yani.. Normalde adsense banı olmasına rağmen daha çok ederi.. Keşke yanlış anladığımla kalsaydım. Şuan offshare hosting cpanel gibi ücretleri ödemekte zorlanıyorum keşke satsaymışım hepsini.. Ben günlük 5 6k trafikli siteler maks 10.000 tl eder diyordum.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2025, 00:39:00Günlük 5-6k hitli siteler nasıl 10k etsin hocam. Zaten adsenseniz varsa aylık 10k'dan fazla kazanırsınız o trafiklecetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2025, 19:38:40Site? Yada link vermek istemez iseniz Sektör Kategori?Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

