cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben trafik alıp sıkıldıktan sonra siteyi siliyorum bir daha alıcı bulmaya uğraşmamak için.. 75 65 dediğiniz 75.000 tl ile 65.000 tl mi? :/ umarım yanlış anlamışımdır.
Yok hocam doğru anladınız, o trafikleri o fiyata sattım. Çünkü adsense banı yemişti siteler, gelir sağlamıyorlardı. Bir de reel işimiz için nakit lazımdı hepsi üst üste gelince o fiyatlara sattım.
Hatta forum üzerinden konu açarak satmıştım 2 sini de