kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam doğru anladınız, o trafikleri o fiyata sattım. Çünkü adsense banı yemişti siteler, gelir sağlamıyorlardı. Bir de reel işimiz için nakit lazımdı hepsi üst üste gelince o fiyatlara sattım.
Hatta forum üzerinden konu açarak satmıştım 2 sini de
Yani.. Normalde adsense banı olmasına rağmen daha çok ederi.. Keşke yanlış anladığımla kalsaydım. Şuan offshare hosting cpanel gibi ücretleri ödemekte zorlanıyorum keşke satsaymışım hepsini.. Ben günlük 5 6k trafikli siteler maks 10.000 tl eder diyordum.