• 23-01-2025, 12:52:24
    #10
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelince uğra
    Tabi ki abii
  • 23-01-2025, 12:54:56
    #11

    Aynı yer ve dönem varsa görüşelim
  • 23-01-2025, 12:56:45
    #12
    murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı olsun ben 2024 şubatta amasyada yaptım hasta olmamanız için çok güçlü bağışıklığınız olması lazım sabah ayazı çok fenadır. Dikkat edin
    Hocam telefon muhabbeti nasıl işliyor? Qin F22 denilen bir telefon var sokabiliyor muyuz?
  • 23-01-2025, 12:56:48
    #13
    Amasya'da Kasım 2024 döneminde yaptım. 1.Uçaksavar bölüğüne düşerseniz, bölük komutanı Oğuzhan Üsteğmen'e, kameracı ardanın selamı var derseniz hatırlayacaktır
  • 23-01-2025, 12:58:55
    #14
    TahaBYKTS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefon muhabbeti nasıl işliyor? Qin F22 denilen bir telefon var sokabiliyor muyuz?
    Hocam ben gittiğimde girişte telefonu inceliyorlar asker hattın yoksa kapıda bekleyen firmalar var onlardan asker hattı alman lazım yoksa boş telefonu içeri almıyorlar. Birde asker hattı alacaksanız önceden ayarlayın gittiğinizde açık olsun. Nizamiye girişinde alırsanız hemen açılmıyor 1 hafta 10 gün sürüyor
  • 23-01-2025, 13:01:23
    #15
    2020'de Amasya da askerlik yaptım cidden çok garip bir yer askeriye komple amasyadan büyüktü Gidecek olanlar sabah soğuk öğlen sıcak akşam soğuk oluyordu Mart ayında kafamız yanmıştı. İçlik filan mutlaka giyin değişik bir yer.
  • 23-01-2025, 13:04:57
    #16
    Bilecik yolcuları gitmeden 1 ay önce yoğun şekilde spora başlanmaları tavsiye olunur.
  • 23-01-2025, 13:34:31
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kardeşim buraya gidiyor aynı yere giden varsa özel mesaj atabilir.

    Geçmiş olsun hocam 60 kişilik koğuşlar sabahları 5 te tuğgenaral gelecek diye dikmelere hazır olun
  • 23-01-2025, 13:36:32
    #18
    TahaBYKTS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefon muhabbeti nasıl işliyor? Qin F22 denilen bir telefon var sokabiliyor muyuz?

    Hocam eski kameralı interneti olan telefonlardan sokun kamerasını kırın bişey demiyorlar diğer türlü akıllı telefon sıkıntı