2020'de Amasya da askerlik yaptım cidden çok garip bir yer askeriye komple amasyadan büyüktü Gidecek olanlar sabah soğuk öğlen sıcak akşam soğuk oluyordu Mart ayında kafamız yanmıştı. İçlik filan mutlaka giyin değişik bir yer.