Hocam telefon muhabbeti nasıl işliyor? Qin F22 denilen bir telefon var sokabiliyor muyuz?
Hocam ben gittiğimde girişte telefonu inceliyorlar asker hattın yoksa kapıda bekleyen firmalar var onlardan asker hattı alman lazım yoksa boş telefonu içeri almıyorlar. Birde asker hattı alacaksanız önceden ayarlayın gittiğinizde açık olsun. Nizamiye girişinde alırsanız hemen açılmıyor 1 hafta 10 gün sürüyor