• 20-01-2025, 10:54:06
    #1
    ilk defa böyle birşey gördümde garip geldi. dün birisi kürtçe yazı yazdığı için banlanmış. hemde uyarısız. gördüğüm kadarıyla makarasına öyle iki kişi arasında kürtçe yazı yazmış ve mod uyarısız banlamış.
    forumun dili türkçe olduğundan başka dil konuşmak yasak demiş. ama burada ingilizce yazılar görüyoruz zaman zaman. ayrıca r10 genel forum kurallarını okuduğumda herhangi bir dil kısıtlamasından bahsedilmiyor.
  • 20-01-2025, 10:56:52
    #2
    Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir.

    İngilizce dünya tarafından kabul edilmiş Ortak dildir.
  • 20-01-2025, 10:57:44
    #3
    problem mi var?
  • 20-01-2025, 10:58:39
    #4
    Buralara kadar geldi mi o iş ya. İngilizce evrensel dildir, ayrıca sektördeki durumu da ortada. Serzenişiniz iyi niyetli görünmüyor.
  • 20-01-2025, 10:59:10
    #5
    Ben gürcü kökenliyim gürcüce yazayım hocam o zaman türkiye çok uluslu bir ülke o zaman lazca,ingilizce,almanca,kürtçe,abazaca,arnavutça sayarak bitmez hepimiz bildiğimiz dili konuşursak forum konsolosluğa döner.

    anayasa gayet açık

    madde 3- türkiye devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. dili türkçedir.
  • 20-01-2025, 10:59:36
    #6
    Çok iyi olmuş yapanın ellerine sağlık
  • 20-01-2025, 10:59:36
    #7
    Kürtçe'den bu kadar çekinmeyin, Kürtçe konuşunca ülke bölünmüyor merak etmeyin.
    Kürtçe'den çekinen tiplere göre 23 senedir ülkeye şeriat gelecek, bi' türlü gelemedi.
  • 20-01-2025, 11:02:08
    #8
    Algı yapıyorsun
  • 20-01-2025, 11:02:18
    #9
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kürtçe'den bu kadar çekinmeyin, Kürtçe konuşunca ülke bölünmüyor merak etmeyin.
    Kürtçe'den çekinen tiplere göre 23 senedir ülkeye şeriat gelecek, bi' türlü gelemedi.
    Biz çekinmiyoruz başka ülkelerde gidip istedikleri kadar konuşabilirler. Kürtçe hangi ülkenindi? Ülkesi olmayanın dilimi olur.