• 20-01-2025, 11:02:19
    #10
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kürtçe'den bu kadar çekinmeyin, Kürtçe konuşunca ülke bölünmüyor merak etmeyin.
    Kürtçe'den çekinen tiplere göre 23 senedir ülkeye şeriat gelecek, bi' türlü gelemedi.
    Kimse Kürtçe konuşanlara bir şey demiyor lakin burada kimsenin anlamadığı bir dilde konuşmanın ne manası var. Yerli yersiz her konunun altında insanları provoke ediyorsun.
  • 20-01-2025, 11:02:35
    #11
    Ortalık karışacak ben şöyle kenara geçiyorum ve çıtlıyorum
  • 20-01-2025, 11:03:01
    #12
    Merhabalar;

    R10.Net'te kullanılan ortak dil lisanı Türkçe'dir. O yüzden Türkçe kullanılmasını tasvip ediyoruz, Türkiye Cumhuriyeti'nin birer vatandaşı olarak hepimiz aynıyız ve ayrımız gayrımız olmadı olamaz da.
    Lakin forumda Kürt kökenli moderatörlerimiz/üyelerimiz de yer almalarına rağmen forumda kullanılan lisan ne ise onu kullanmaktadırlar. Kasten yapılan durumlar olabiliyor, hassas konular olabiliyor insanların birbirine kırılmamaları ve kutuplaşmamaları adına böyle olması daha sağlıklı.

    İyi günler.