Merhabalar;

R10.Net'te kullanılan ortak dil lisanı Türkçe'dir. O yüzden Türkçe kullanılmasını tasvip ediyoruz, Türkiye Cumhuriyeti'nin birer vatandaşı olarak hepimiz aynıyız ve ayrımız gayrımız olmadı olamaz da.
Lakin forumda Kürt kökenli moderatörlerimiz/üyelerimiz de yer almalarına rağmen forumda kullanılan lisan ne ise onu kullanmaktadırlar. Kasten yapılan durumlar olabiliyor, hassas konular olabiliyor insanların birbirine kırılmamaları ve kutuplaşmamaları adına böyle olması daha sağlıklı.

İyi günler.