ilk defa böyle birşey gördümde garip geldi. dün birisi kürtçe yazı yazdığı için banlanmış. hemde uyarısız. gördüğüm kadarıyla makarasına öyle iki kişi arasında kürtçe yazı yazmış ve mod uyarısız banlamış.
forumun dili türkçe olduğundan başka dil konuşmak yasak demiş. ama burada ingilizce yazılar görüyoruz zaman zaman. ayrıca r10 genel forum kurallarını okuduğumda herhangi bir dil kısıtlamasından bahsedilmiyor.