merhaba yaklaşık 16 gündür yeniyılın içindeyiz yaprak dahi kıpırdamiyor
EŞİM ESNAF
ben dijital kovalıom buralarda
oda sıkıntıda bende
İşler Çok Çok Kötü ( 2025 Kötü Geldi :)
73
●8.410
- 16-01-2025, 22:58:19Aynı sıkıntı bizdede var caddeler sakin bankalar sakin heryer sakin gerçekten aşırı bir durgunluk var .
- 16-01-2025, 22:59:372025 daha kötü girdi :Sferhatsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düzelmeyecek miyiz yani ?globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-01-2025, 23:01:13Düzelmek için tek bir sebep söyleyin ona inanalım?melisa27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2025, 23:01:46bu sene başları çok kötü bizde de başladı. çok iyi gidiyorduk. kargo firması ptt dolu yer gittiğimde boş ve iş durgun diyorlar. çok yüksek zam da gelmedi ürünlerimize 350 olan 380 tl oldu çok büyük yansıtmadık ama çok düşük başladık.
- 16-01-2025, 23:01:57onu bilsem konu açmam ki zaten soruyorum kimileri şahlanıyor ondan dolayi dedimglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2025, 23:03:03Biraz tv kanalı değiştirin. Her yer Paris...melisa27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle