• 16-01-2025, 22:57:08
    #1
    merhaba yaklaşık 16 gündür yeniyılın içindeyiz yaprak dahi kıpırdamiyor

    EŞİM ESNAF
    ben dijital kovalıom buralarda

    oda sıkıntıda bende
  • 16-01-2025, 22:58:19
    #2
    Aynı sıkıntı bizdede var caddeler sakin bankalar sakin heryer sakin gerçekten aşırı bir durgunluk var .
  • 16-01-2025, 22:58:23
    #3
    Bunlar iyi günlerimiz.

    Daha çok şahlanacağız inşallah..
  • 16-01-2025, 22:59:37
    #4
    ferhatsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sıkıntı bizdede var caddeler sakin bankalar sakin heryer sakin gerçekten aşırı bir durgunluk var .
    2025 daha kötü girdi :S

    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar iyi günlerimiz.

    Daha çok şahlanacağız inşallah..
    düzelmeyecek miyiz yani ?
  • 16-01-2025, 23:01:13
    #5
    melisa27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2025 daha kötü girdi :S



    düzelmeyecek miyiz yani ?
    Düzelmek için tek bir sebep söyleyin ona inanalım?
  • 16-01-2025, 23:01:25
    #6
    herkes kendi tasarrufunu kovaladıkça malesef daha durgun günler bekliyor faizsiz nakit avans kampanyası falan bakiyorum altın falan alayım diye
  • 16-01-2025, 23:01:46
    #7
    bu sene başları çok kötü bizde de başladı. çok iyi gidiyorduk. kargo firması ptt dolu yer gittiğimde boş ve iş durgun diyorlar. çok yüksek zam da gelmedi ürünlerimize 350 olan 380 tl oldu çok büyük yansıtmadık ama çok düşük başladık.
  • 16-01-2025, 23:01:57
    #8
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzelmek için tek bir sebep söyleyin ona inanalım?
    onu bilsem konu açmam ki zaten soruyorum kimileri şahlanıyor ondan dolayi dedim
  • 16-01-2025, 23:03:03
    #9
    melisa27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu bilsem konu açmam ki zaten soruyorum kimileri şahlanıyor ondan dolayi dedim
    Biraz tv kanalı değiştirin. Her yer Paris...