ferhatsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sıkıntı bizdede var caddeler sakin bankalar sakin heryer sakin gerçekten aşırı bir durgunluk var .
2025 daha kötü girdi :S

globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar iyi günlerimiz.

Daha çok şahlanacağız inşallah..
düzelmeyecek miyiz yani ?