bu sene başları çok kötü bizde de başladı. çok iyi gidiyorduk. kargo firması ptt dolu yer gittiğimde boş ve iş durgun diyorlar. çok yüksek zam da gelmedi ürünlerimize 350 olan 380 tl oldu çok büyük yansıtmadık ama çok düşük başladık.